גיליון 73 - 29/12/2017

ajhv

27/12/2017

הרכזת החברתית ומחנכת כיתת נחשון י8, עפרה שרן Ofra Sharan, מספרת על פעילות היום:

שכבת י' נפגשה הבוקר עם המשורר רוני סומק.

במפגש שוחח המשורר עם התלמידים על חדר הלידה של השירה, ועל הרגעים המיוחדים בהם נולד שיר ויוצא לאויר העולם.

התלמידים שאלו שאלות על תהליך הכתיבה, על המוזה וגם האם אפשר להתפרנס משירה.

סומק סיפר על שיתופי פעולה מעניינים שהוא עושה עם יוצרים בתחום המוסיקה והקולנוע והסביר איך שיריו מקבלים חיים חדשים דרך שיתופי פעולה אלה.

מנהלת המקיף שש-שנתי, דר׳ סמדר כהן, בירכה את התלמידים והמשורר האורח בבוקר טוב ואף השתתפה בסדנה הראשונה.

תמונות/ וידיאו: עפרה שרן

 

תלמידי מגמת אמנות מייצרים ורכזת מגמת אמנות, דליה קליין, מציגה במבואת החט״ע ועושה בוקר בהחלט נפלא לכל הבאים בשערי בית הספר.

בוקר טוב ברמות…

26/12/2017

תלמידי כיתות יא1&2 בילו עם המחשבונים שלהם במהלך פיצוח בחינה במתכונת של בגרות במתמטיקה.

את המרתון הלימודי ליוו המורות למתמטיקה ילנה בסט, אינה ושנהב Shenhav Haim Niazov שהיא גם מחנכת כיתה יא2, ומחנכת יא1 – גלי רז Gali Raz. התלמידים נעזרו במתרגלים שהיו צמודים אליהם במשך כל היום (!) – מירב ודני רשף Danny Reshef.

נרתמה לסייע גם המורה, מחנכת כיתה יב1 אורלי שמש Orly Shemesh.

איחולי הצלחה למשקיענים!

סגל ההוראה ומנהלות ביה"ס בילו יחדיו את אחה"צ עם המנצח והמוסיקאי רוני פורת Roni Porat.

פורת הציג את עצמו והרצה על ההקבלה בין תחום המוסיקה ותחום החינוך. בין הרעיונות בהרצאה עלו גירוי ותגובה, פרגון והצלחה, תפקוד כיחידה אחת, הרעיון שמנהיגות זה למשוך, אבל בעיקר ההתלהבות מהעשייה.

רוני זכה למחיאות כפיים בסוף ההרצאה ולפרחים. את ההרצאה יזם וארגן המורה לפיסיקה וחבר וועד המורים בביה"ס, אלכסיי גרינברג Alexey Greenberg, ובעידוד ותמיכת מנהלת המקיף שש-שנתי, דר' סמדר כהן.

 

מנהלת המקיף שש-שנתי רמות, דר׳ סמדר כהן, ומנהלת החט״ב רויטל סבאג Revital Sabag נותנות לשחייני מגמת החינוך-גופני את ברכת הדרך ואיחולי הצלחה לקראת אליפות החורף של ישראל.

רכז מגמת חנ״ג ומאמן נבחרת השחייה, מאיר לויה Meir Loya, איתם לאורך כל הדרך.

 

 

התמונה של ‏מקיף רמות בת ים‏.התמונה של ‏מקיף רמות בת ים‏.התמונה של ‏מקיף רמות בת ים‏.התמונה של ‏מקיף רמות בת ים‏.

מובילי חברותא משכבת ח׳ יצאו ליום עיון בהשתתפות מובילי חברותא מרחבי הארץ ב״חפץ חיים״. במהלך היום התנסו התלמידים בסדנאות שונות כמו: ״משמעות העברת הזכרון״, ״מה בוער לנו כבני נוער?״ בנוסף השתתפו בהנחייה ולמידת עמיתים. בתום הפעילות נהנו ממופע ״ספוקן וורד״ שירה מדוברת.
תודה לעינת על ההובלה והליווי.

 

24/12/2017

תלמידי מגמת הפיסיקה בשכבת יב התארחו היום במרכז קסטרו לסדנת מצויינות. התלמידים נהנו מהפעילויות ומדווחים על סדנה מוצלחת במיוחד.

 

 

מקסים יליסביץ בוגר ביה״ס מחזור נ׳. בהצלחה!

התמונה של ‏‎Meir Loya‎‏.התמונה של ‏‎Meir Loya‎‏.התמונה של ‏‎Meir Loya‎‏.התמונה של ‏‎Meir Loya‎‏.התמונה של ‏‎Meir Loya‎‏.

החייל מקסים יליסביץ חוזר הביתה לחופשה הראשונה שלו מצה״ל היישר לבריכת השחייה ,לאימון מוצאי שבת לפני אליפות ישראל חורף 2017 . יחד איתו מארק חינאווי שמגיע להשתתף באליפות ולחגוג את השנה האזרחית החדשה היישר מאוניברסיטת טנסי שבארה״ב ,בה הוא לומד ומתאמן זו השנה השנייה .
בהצלחה לכולם באליפות!

 

התמונה של ‏מקיף רמות בת ים‏.התמונה של ‏מקיף רמות בת ים‏.התמונה של ‏מקיף רמות בת ים‏.

אשכול המש"צים המפואר של רמות יצא למסע חנוכה. את 109 התלמידים ליוו אינה שטריימל וגיל דיאז בהדרכת צוות השל"ח המנצח רן שמש וורד בן ארצי.
היום הראשון נפתח בטיול בנחל יזרח רום. את הלילה יבלו בחניון מצדה מזרח.

 

11/12/2017

קצת לפני שיצאנו לחופשת חנוכה, סגל ההוראה והמנהלה של ביה״ס נפגש למסיבת חנוכה באווירת ריקודים סלוניים ופרידה מהמורה הפורשת לגמלאות, אביבה דביר.