גיליון 123 - 23/1/2019

‏‎Ramot Bat Yam‎‏ הוסיף ‏‏33‏ תמונות וסרטון‏ לאלבום: ‏2019 – שכבת יב מחזור נב – מרוץ בוסידן 2019‏ — ‏‏משתתף/משתתפת ב‏מרוץ בוסידן 2019‏ עם ‏‎Meir Loya‎‏ ו-‏‏4‏ נוספים‏ ב‏רמות, בת-ים‏. 21 בינואר‏ ב-‏15:50‏‏בת ים‏

בוקר ט"ו בשבט 🌿 חגיגי ושמח🎊, הטוב ביותר שיכול להיות עבר על תלמידי שכבת יב של מקיף רמות, בת ים.

כבר בשעה היעודה, 08:15, רחבת חוף הריביירה היפהפה של בת-ים 🏖 היה מלא בתלמידים הנרגשים, צוות החינוך, ההוראה וההנהלה, ותלמידי מגמת המוסיקה 🎼 עם רכזת המגמה, אורלי קונפורטי, קידמו את הבאים בשירים של בוקר של כיף🎤.

יצחק וגאולה בוסידן Geula Boussidan יבדל"א, הוריו של חלל צה"ל, רס"ל עמית בוסידן הי"ד ז"ל בן 22 בנפלו, על שמו יוצא מרוץ 2,000 מ' הבוקר🎽, ישבו בשורה הראשונה נפעמים מההתקהלות הצעירה והאנרגטית של תלמידי רמות.

ראש החץ לארגון המרוץ הוא רכז מגמת חנ"ג בביה"ס ומאמן נבחרת השחייה לנוער, מאיר לויה Meir Loya. אליו חברו בארגון ובביצוע צוות מורי חנ"ג –שבלת דרורי, מחנכת יב6 ומורה לחנ"ג, חגית שיינר, מחנכת י2, אייל שלוםEyal Shalom ואנה רוזנבלום Anna Rozenbloom.

הקדים להגיע ולוודא שהמענה העירוני לאירוע הוא מושלם היה מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך,אלי יריב. הוא נפגש עם מנהלת המקיף שש-שנתי, ד"ר סמדר כהן לאיחולי בוקר טוב ותיאומים אחרונים🤝.

דקות לפני תחילת הטקס ובדיוק מדהים הגיע ראש העיר הנבחר,צביקה ברוט, בליווי פמליה מכובדת של סגנים, מ"מ ועוזרים.

הטקס נכתב ברב רגש על ידי הרכזת החברתית, רכזת תכנית נחשון, מחנכת ומורה לספרות, גם היא ממפיקי האירוע, עפרה שרן Ofra Sharan. בנוסף, עפרה גייסה לטובת האירוע את מי שצלם במקצוענות, כולל צילום רחפן – ניסן לב רן Nissan Lev-Ran, שעשה בהתנדבות ובשמחה. לב רן, גם הוא אב שכול לחלל צה"ל, סרן גל לב-רן הי"ד ז"ל, גם הוא בן 22 בנפלו.

ראש העיר ברוט פתח את האירוע ב-2.5 דק' קולעות של ברכות עם דברים על הנופל, וקישור לט"ו בשבט על כל הרעננות וההתחדשות שבו, טרם הלבלוב והפריחה. ברוט איחל הצלחה לתלמידים.

אחריו ציטטה מנהלת המקיף שש-שנתי, ד"ר סמדר כהן, משירה של חנה סנש. היא קשרה את המלים לזכרו של הלוחם רס"ל עמית, וציינה שאורו המבהיק יאיר את הדרך לתלמידים.

יצחק בוסידן ציין את היום הנאה ☀️ ואת צורת ההנצחה המיוחדת של מרוץ ע"ש בנו. בוסידן דבר על העבר למען העתיד, וקשר בכך את הדברים לעתידם של התלמידים. הוא סקר את סיפור גבורתו של בנו, וציין שכל משפחת בוסידן נרגשים 🤩 וסיים במלים "צאו לריצה בהצלחה."

מנהלת שכבת יב, מחנכת ומורה לתנ"ך, קרן יעקב Keren Jacob, הדגישה את הקשר המיוחד שבהנצחת החלל רס"ל עמית, והיחס עם המשפחה. החולצות האיכותיות למרוץ, כך ציינה קרן, נתרמו על ידי יצחק וגאולה בוסידן. קרן הודתה לכל העושים לטובת האירוע, כולל תודות לעיריית בת ים – שני אלבז ואורן מיכאלי Oren Michaeli מהמחלקה לנוער וצעירים על ההכנה הלוגיסטית של החוף לטובת האירוע, על שיתוף הפעולה עם מרכז הכנה לצה"ל בת ים, ולוועד ההורים של שכבת יב על הכנת ארוחת בוקר בריאה וטעימה לתלמידים🥗.

אחרי תרגילי חימום בקבוצות מסודרות, יצא המרוץ לדרכו. התלמידים יצאו בסבבים כיתתיים שהוכנו מראש. המחנכות תמכו ועודדו לכל אורך הדרך.

אופיר שלו Ofir Shalev, מחנך יא5 ומורה במגמת שיווק ומשאבי-אנוש הגיע ללוות, ויצא למסלול אף הוא לשני מקצים עם התלמידים.

ארבעה מקצים (!) עם התלמידות כבשה לא אחרת מאשר ולריה פטרוטיק סצ׳נקו Valeria Petrutik, רכזת מערכת, מחנכת יב3 ומורה למתמטיקה.

ד"ר סמדר כהן עמדה לכל אורך המרוץ בקו הסיום לקבל את פני השבים. השוות והשווים😳, אולי צריך להגיד.

ההפנינג הענק הזה היה ללא ספק חוויה שהרשימה🎈. התלמידות והתלמידים היו בתחושת סיפוק, גאווה והנאה👌.

מאיר לויה שהיה דרוך מהרגע הראשון של העבודה על היום הזה, גם הוא אמר את דברו על רקע הגלים.

מה עוד נאמר..? חזרנו מזיעים🥵 אך מרוצים🤪.

צילום רחפן ועריכה: ניסן לב רן Nissan Lev-Ran ותודה לך!
 
אלבום ‏2019 – שכבת יב מחזור נב – מרוץ בוסידן 2019‏ ‏‎Ramot Bat Yam‎‏ הוסיף ‏‏433‏ תמונות חדשות‏ מ-‏21 בינואר‏ — עם ‏צביקה ברוט‏ ב‏רמות, בת-ים‏. 
‏21 בינואר‏ ב-‏19:56‏

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏טקסט‏‏‏‏ביום שני, 21/1/2019, ערך ביה"ס מקיף רמות, בת-ים, את מרוץ בוסידן 2019 לזכרו של בוגר ביה"ס לוחם חטיבת גבעתי – רס"ל עמית בוסידן הי"ד ז"ל, בן 22 בנפלו.

עמית נפל בקרב בג'נין בשנת 2002 במבצע חומת מגן.

ההתכנסות בחוף הריביירה ובשעה 08:30 החל טקס לזכרו של עמית בנוכחות הוריו – הצפויים גם הם לשאת דברים בטקס, בני משפחה, חברים ונציגי עיריית בת-ים.

תלמידי מגמת המוסיקה בביה"ס ביצעו בין השאר שיר שכתב והלחין עמית בוסידן.

זינוק המרוץ בשעה 09:15 ממזח הדייגים לכיוון סוכת המצילים בחוף תאיו וחזרה.

האירוע הסתיים בצילומים כיתתיים ובארוחת בוקר חגיגית.

המרוץ 2,000 מ' לתלמידי שכבת יב טרם גיוסם לצה"ל ובחינתם במקצוע החנ"ג.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏‏משקפי שמש‏, ‏אוקיינוס‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏צביקה ברוט‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏‏אנשים עומדים‏, ‏‏אוקיינוס‏, ‏שמיים‏‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏27‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Shoval Harazi‎‏, ‏‎Alina Shapira‎‏, ‏‎Shaked Balabus‎‏, ‏‎Dazy Pto‎‏ ו‏‎Hen Levi‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏‏שמיים‏, ‏‏נעליים‏, ‏ילד‏‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏‏

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Meir Loya‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Meir Loya‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏

 
אלבום ‏סביבת ביה״ס‏ ‏‎Ramot Bat Yam‎‏ הוסיף ‏‏2‏ תמונות חדשות‏ — ב-‏‎Ramot High School‎‏. 21 שעות‏בת ים‏

עוד ברגעים אלו ממש  תלמידי שכבת יא נבחנים בבגרות פנימית בהיסטוריה 😳📚

גם להם בהחלט בהצלחה 📝😀🎊🎈

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד או יותר‏‏תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏‏‏אנשים יושבים‏, ‏שולחן‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏
 
המורה לתנ״ך ורכז התאמות לימודיות שי לוי מדווח מהשטח:

ברגעים אלו ממש, שניים מתלמידינו המצוינים נבחנים בחידון התנ"ך (שלב מחוזי).

נאחל ללירז אדטו (י' 5) ודניאל מלייב (יב 😎 Daniel Malaev הצלחה רבה.

הצג עוד

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏לשבת‏, ‏שולחן‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏אדם אחד או יותר‏, ‏‏אנשים יושבים‏, ‏שולחן‏‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏לשבת‏, ‏שולחן‏‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏
 
 
אלבום ‏2019 – שכבת יב מחזור נב ‏‎Ramot Bat Yam‎‏ הוסיף ‏תמונה חדשה‏ — עם ‏‎Keren Jacob‎‏ ב‏‎Ramot High School‎‏. 19 שעות‏בת ים‏

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Keren Jacob‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏מתחילים לתכנן 🤨

מנהלת שכבת יב Keren Jacob נפגשה על נציג חברת הטיולים על מנת לדון על מסלול מסע שכבתי.

תתחילו לארוז 🧢🎒🌂

 
 
 
 
 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏כן כן היו עוד אירועים היום בביה״ס 😀

הרכזת החברתית שלנו Ofra Sharan אצה כבר בשעה 09:30 בחזרה לביה״ס ויש לה מה לספר לנו:

הבוקר תלמידי שכבת ט מתחילים את תכנית המעברים שלהם לחטיבה העליונה.

השכבה מתחלקת לשניים וכל חצי שכבה נחשף למגמות השונות ולאפשרויות הבחירה שלהם.

רכזי המגמות נותנים סקירה קצרה והסברים על המקצועות השונים.

שיהיה לכולנו בהצלחה!🎉

צילום וכיתוב: עפרה שרן

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏9‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏דניאל שטח‏ ו‏‎Ifat Isakov‎‏‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏10‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏
 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏9‏ אנשים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏רכזת תכנית נחשון, Ofra Sharan, הציגה היום את תכנית נחשון חט״ע לתלמידי החט״ב.

תלמידי כיתות ט התכנסו בחדר הרב-תכליתי בחט״ע כדי לשמוע על ההזדמנות שלהם להצטרף למסלול החל משנת הלימודים הבאה.

 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏9‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏‏קהל‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏‏
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Eli Kokiashvili‎‏‏‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏תראו מה זה 😳

אינה גולוד, מחנכת כיתת עולים י ומורה למתמטיקה, פגשה שניים מבוגריה בתחנת הרכבת…

ט״ו בשבט בהחלט שמח 😀🎉🎈💐

 
 
מה בחט"ב?
 
מקיף רמות בת ים‏ הוסיף/הוסיפה ‏‏128‏ תמונות חדשות‏ לאלבום: ‏מסע שנתי למדבר יהודה – שכבת ז'‏. ‏21 בינואר‏ ב-‏21:30‏

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏‏‏אנשים עומדים‏, ‏‏הר‏, ‏שמיים‏‏‏, ‏‏ילד‏, ‏‏חוף‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏‏שכבת ז' יצאה למסע שנתי בן יומיים במדבר יהודה.
את היום הראשון פתחו בטיול בנחל זוהר.
מזג אויר מושלם ציפה להם בדרך, נופים מהממים ואוירה קסומה.

 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏9‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏‏ילד‏, ‏‏שמיים‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏שמיים‏, ‏‏הר‏, ‏טבע‏‏‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏‏‏עץ‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏
 
מקיף רמות בת ים‏ הוסיף/הוסיפה ‏‏205‏ תמונות חדשות‏ לאלבום: ‏מסע שנתי שכבת ז' – היום השני‏. ‏12‏ שעות

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏אדם אחד או יותר‏, ‏‏הר‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏ביום השני למסע טיילה שכבת ז' במצדה. התלמידים עלו למצדה דרך מסלול הסוללה, סיירו באתר וירדו בשביל הנחש. 
לאחר מכן נסעו לשמורת עין גדי למסלול נחל דוד.
הטיול היה מוצלח במיוחד הודות למזג האוויר הנפלא, התנהלות והתנהגות התלמידים, המסלול המרהיב והצוות האלוף שיצא ללוות את התלמידים.
תודה למנהלת הטיול ורד בן ארצי, לריקי ויטל מנהלת השכבה, למורי השל"ח רן ואריה, לצוות המחנכים (שוקי, שירלי, מור, חלי, טל, רות), לעינת, לשיר היועצת, לבנות השירות ולכל המלווים.

 
מסע שנתי שכבת ז' – היום השני
 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏פעילויות בחוץ‏ ו‏טבע‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏‏פעילויות בחוץ‏, ‏תקריב‏‏ ו‏טבע‏‏‏‏
 
מקיף רמות בת ים‏ הוסיף/הוסיפה ‏‏79‏ תמונות חדשות‏ לאלבום: ‏בוקר חתימה על אמנה וחשיפת אשכול תרבות‏ — עם ‏‎Shuki Eizner‎‏. ‏19 בינואר‏ ב-‏9:48‏

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏בתוך מבנה‏‏‏הורי שכבת ז' הוזמנו לבוקר ייחודי בחטיבת הביניים.
בחלקו הראשון הוצגו בפני ההורים תוצרים ותהליך למידה ייחודי במסגרת התוכנית "אשכול תרבות".
בהמשך חתמו התלמידים על אמנה חברתית – תרומה למען הכיתה.
תודה לאחראים על קיום בוקר מוצלח זה: ריקי ויטל מנהלת השכבה, שיר בלינדר יועצת השכבה וכל המחנכים, תודה אף לאושרית סלמה רכזת אשכול תרבות ולכל צוות מורי האשכול.

 
בוקר חתימה על אמנה וחשיפת אשכול תרבות
 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏אנשים מחייכים‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏אנשים מחייכים‏‏
 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏טקסט‏‏הכירו את נבחרת מובילות החברותא, המורכבת מבנות שכבות ח' ו-ט' המשתתפות בתוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" בהובלת מיכל ראובן .

בנות הנבחרת נפגשו עם המנחה קרן ליום הכשרה, בו הן למדו מיומנויות להנחיית קבוצה ולהתמודדות עם טקסטים. 
הבנות לא רק לומדות, אלא מיד מתנסות, וכבר בעוד שבועיים תנחנה את האירוע הראשון שלהן- ערב משפחות של תלמידות ה"סודקות"!

 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏7‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים יושבים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏ תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏6‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים יושבים‏‏‏‏

illigal text removed